Kadra zarządzająca urzędów z terenu 6-ciu powiatów województwa podkarpackiego, która przystąpiła do projektu „W stronę klienta – nowa twarz administracji samorządowej” spotkała się w Krynicy, aby wspólnie zastanowić się nad obrazem współczesnej administracji oraz nauczyć się nowych rozwiązań, które zmienią jej wizerunek.
W dniach:
-
19-20 listopada 2009 r.
-
23-24 listopada 2009 r.
-
oraz 3-4 grudnia 2009 r.
odbyło się w Krynicy szkolenie dla kadry zarządzającej JST z terenu powiatów: dębickiego, lubaczowskiego, łańcuckiego, mieleckiego, rzeszowskiego i strzyżowskiego.
Łącznie przeszkoliliśmy 135 urzędników z następujących tematów:
-
Budowa własnego wizerunku.
-
Trening wystąpień publicznych i antystresowy.
-
Motywowanie podwładnych i budowa współpracy w zespole.
-
Efektywna narada.
-
Sztuka negocjacji.
-
Wstępne wypracowanie Kodeksu Etycznego Urzędnika JST oraz modelowego wzorca administracji samorządowej oraz standardów obsługi klienta.
Uczestnicy szkoleń nie tylko przyswoili wiedzę, lecz mieli także okazję, aby poznać bliżej malownicze krajobrazy, bogatą i interesującą historię Krynicy Górskiej, a także zasmakować szczególnego klimatu tak bardzo charakterystycznego dla tego regionu.
Jak podkreślali wszyscy przybyli – nigdy nie jest za późno, aby podnosić swoje kwalifikacje, człowiek całe życie się uczy, a przykład powinien iść z góry.
Opuszczając miasto z ust przedstawicieli urzędów padły zapewnienia, że wiadomości i umiejętności nabyte zaowocują w przyszłości, a wspomnienia z Krynicy na zawsze pozostaną w pamięci.