Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Nowoczesne technologie i zarządzanie jakością – szansą dla profesjonalizacji i rozwoju organizacji pozarządowej.

 

Okres realizacji projektu: 01.01.2006 – 01.09.2006

Obszar realizacji projektu: Projekt jest realizowany w Rzeszowie, Radomiu, Szydłowcu, Jarosławiu, Ustrzykach Dolnych, Brzozowie, Markowej, Ropczycach, Pionkach i Sanoku

Odbiorcy projektu: Adresatem projektu jest Towarzystwo Altum oraz jego pracownicy

Cel projektu: Założeniem projektu jest udoskonalenie metod realizacji działań Towarzystwa Altum, jak również podniesienie standardów świadczonych usług. Projekt ma na celu zwiększenie możliwości realizacyjnych Towarzystwa w zakresie działań inwestycyjnych w sferze polityki społecznej.


Zadania realizowane w ramach projektu:

 

  • Zostaną przeprowadzone szkolenia doradcze z zakresu zarządzania projektami społecznymi i wdrażania nowych technologii informatycznych w organizacji. Informacje i umiejętności które zdobędą pracownicy podczas szkoleń w znacznym stopniu usprawnią działania Towarzystwa.
  • Usprawnieniu i standaryzacji usług służyć mają również szkolenia pracowników z zakresu statutowych dziedzin organizacji; będą to zagadnienia dotyczące modeli aktywizacji społecznej i zawodowej oraz profilaktyki patologii społecznych.
  • Kolejne zadanie ma na celu poprawę aspektów wizualnych Towarzystwa. W ramach tego działania Ośrodek Koordynacji Projektów jest remontowany, wyposażany w sprzęt meblowy i sprzęt niezbędny do obsługi elektronicznej wszystkich ośrodków
  • Ujednolicenie standardów usług Towarzystwa zostanie zapewnione poprzez przeprowadzenie certyfikacji systemu jakości ISO 9001 : 2000. W ramach tego zadania są opracowywane i wdrażane procedury jakości usług prowadzonych przez organizację według norm ISO 9001:2000